miercuri, 5 decembrie 2012

Dosarul


ElZap

 De câte ori deschid ziarele electronice, am un şoc, ca şi cum ar lovi uraganul în geamul meu. Dosarul!

De când aştept eu să se lămurească odată chestia asta.

Azi nu e ce aşteptam eu să fie. Azi e Dosarul Elodia. Bun şi ăsta, dar cam bălmăjit. Elodia nu e nici moartă, dar nici vie. Cioacă nu e nici închis, dar nici deschis. E doar la mantinelă. Şi procurorii sunt cam la fel. Nimic nu e clar în ţara asta.

Eu doream un dosar mai baban. Dosarul Flota de exemplu.

Nici despre ăsta nu ştim nimic. Tot în ceaţă a rămas. Nimeni nu e vinovat că flota a plecat. Absolut nimeni. Pe alte meleaguri se face puşcărie pentru mult mai puţin. Nu peste tot. Unde nu se face nu putem vorbi de ţări.

Şi totuşi flota nu e. Nu sunt nici procurorii la locul lor. Umblă cu colindul prin sate să prindă tot felul de babe nehotărâte. Alea de la referendum. Nici judecătorii nu sunt.

Numai noi mai suntem. Poate din greşeală.



2 comentarii:

  1. Dosarul este baban, 48.769 file în 192 volume, dacă nu a mai crescut între timp, flota spun unii că nu mai este… dar … “prejudiciu zero lei!” :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nefericire justiţia tace, în timp ce judecătorii vorbesc, vorbesc, vorbesc.

      Ștergere