miercuri, 3 aprilie 2013

Nemernicie


ElZap

Scriam prin decembrie anul trecut (duminică, 9 decembrie 2012, ora 19:15)că nu am încredere în vot. Și poate nu eram singurul, devreme ce și despre Mark Twain se crede că ar fi spus cam la fel.

Vot

Nu eram eu Oracolul din Dămăroaia sau de pe alte coclauri. Mă bazam doar pe amintiri și observații banale.

Mă bazam pe ceea ce am văzut la revoluția-lovitură de stat din decembrie 89, când toți nemernicii alergau de colo-colo ca să obțină mărețele certificate de revoluționari, de dizidenți și de dracu mai știe ce alte hârtii care nu spuneau nimic. Singurii care au rămas pe margine, cu degetul în gură, erau cei care chiar au cârâit ceva împotriva fostului regim.

Mă bazam pe observația că până și cel mai nenorocit cățel sare să te muște atunci când îi zgândări osul pe care tot tu i l-ai dat cu o clipă mai devreme.

Spuneam atunci, cu o oră înainte de închiderea urnelor că „nu cred, pentru că mă bântuie bănuiala că la masa verde votul meu ar putea fi tranzacţionat precum certificatele alea de proprietate”.

Scriam atunci că „Nu cred, pentru că ştiu că pot veni unii care să îmi dea peste mâna cu care am votat, spunând că numai ei ştiu ce e aia democraţie. Democraţia lor şi a mamei lor!”

Acum am descoperit ceva mult mai sigur. Acum am descoperit că dacă vrei să nu te fure orice individ căruia îi curg balele de multa lui inteligență, trebuie să-ți procuri o bâtă serioasă făcută din esență tare.

Și să o folosești dacă este cazul.



Un comentariu:

  1. UN REMEDIU INCREDIBIL PENTRU HSV1 & 2. Este atât de incredibil cât de minunate pot fi ierburile. când am văzut prima dată o postare care spunea că un bărbat are un leac perfect pentru HSV1 și 2, eram ca și cum ar putea fi adevărat sau un fel de glumă, dar, din cauza frustrării mele și a trebuit să mă vindec, am riscat să iau legătura cu medicul pe bază de plante pe prin e-mail și mi-a dat motive să cred că este un adevărat medicină pe bază de plante, așa că am urmat toate instrucțiunile sale și mi-a trimis ierburile prin UPS și mi-a dat rețetă pe care am urmat-o pe bună dreptate. Acum, toate rezultatele testelor mele arată că sunt HSV1 și 2 negative după ce am luat ierburile și am făcut teste de două ori în diferite spitale, de care aveam nevoie să fiu sigur înainte de a posta acest lucru, iar rezultatele sunt toate negative, iar simptomele HSV sunt complet în afara mea corpul și medicul meu confirmă acest lucru și cu mine. Ierburile Dr. Osato sunt soluția la HSV1 și 2 și la alți viruși. Îl puteți contacta pe e-mail: osatoherbalcure@gmail.com sau WhatsApp +2347051705853 pentru a obține ierburile de la el. Voi continua să împărtășesc acest lucru pe fiecare platformă pentru ca oamenii să vadă și să se vindece de HSV1 și 2, HPV și HIV cu plante medicinale Osato. Site-ul Dr. Osato este osatoherbalcure.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere